• Ana Sayfa
  • Hakkımızda
  • Teknoloji
  • Koku Bilimi
  • Ürünler
  • Kullanım Alanları
  • Referanslar
  • Haberler

Perakende – Satış Noktası Ürün Tanıtımı

Büyük bir parfüm perakendecisi, gelirlerini artırmak ve parfüm markalarına yeni koku lansmanı ve mağaza içi ürün promosyonlarında daha yüksek etkinlik sağlamanın yollarını aramaktaydı.

Klasik mağaza içi promosyonları, ürünün masa üstünde sergilenmesi ve bir takım promosyon görsellerinden oluşmaktaydı. Sergi alanı markaya “kiralanıyor”, ayrıca marka, standın yanında durarak geçen müşterilere ürünü koklama ya da deneme fırsatı sağlayacak olan elemanlar – parfümün hedef kitlesi ile aynı demografik özellikleri taşıyan bayanlar – kiralıyordu.

Promosyonu yapılan parfümün, stand çevresine ve parfüm satış alanının geneline hafifçe yayılacak şekilde bir Ürün Tanıtım hizmeti tasarlandı. Bu sayede perakendeci, müşterisi olan markaya ürün sergileme alanının yanında stand çevresindeki hava alanını da kiralama imkanına kavuştu. Marka ise ürününü sadece stand önünden geçen ve denemeyi kabul eden müşterilere değil, yakın çevrede bulunan herkese tanıtma olanağı buldu.