Ürün Tanıtımı
Brandessence, markalara ve pazarlama yöneticilerine, ürünlerinin promosyonlarını çok duyuya hitap edebilecek bir iletişim programı çerçevesinde ürünün kokusunu kullanarak destekleme imkanını sunmaktadır. Günümüzde birçok büyük marka, parfüm, deterjan, şampuan, yumuşatıcı, gurme gıda ve “çekici kokunun” satışları arttırmada etkili olduğu diğer ürünlerin tanıtımında, sampling ve deneme çalışmalarında, Brandessence hizmetlerini etkin ve ekonomik bir yöntem olarak kullanmaktadır.
Brandessence, iki temel çok algılı formatta koku boyutunu sağlamaktadır:
- Satış noktasında uygulama: mağaza içerisinde ürünün sergilendiği, deneme çalışmasının yapıldığı alana ürünün kokusu uygulanır. Koku duyusunun yardımı ile grafik, görsel ve işitsel algı, gülendirilir, tüketicinin dikkattinin çekilmesi sağlanır,– çok sayıda duyuya hitap ederek tüketiciye deneyim yaşatma
- Brandessence sistemleri billboard'lar ve reklam panolarına uygulanabilir ve böylece yakın çevredeki havaya billboard'da reklamı yapılan ürünün kokusu yayılabilir. Bu yöntem özellikle alışveriş merkezleri, havaalanları ile tren ve metro istasyonları gibi yoğun alanlarda etkilidir. Bu, müşterinin dikkatini panoya çeken ve aynı zamanda görsellerin etkisini artırırken potansiyel müşterinin ürünün kokusunu tecrübe etmesine ya da “denemesine” imkan veren çok algılı bir yaklaşımdır.
Brandessence Aromaterapi Hizmetleri ile ilgili bir vaka çalışmasını okumak için aşağıdaki linki tıklayın: